MAAJUN ANGGUN BISTARI(MAB)

Kandungan MAB


1. kacip Fatimah

2. serapat

3. senduduk

4. inai

5. manjakani

6. madu

7. jintan hitam



Khasiat - khasiat MAB

1. Merancang keluarga & merancang kehamilan.

2. Merawat keputihan yg teruk.

3. Menjaga dan merapatkan saluran peranakan.

4. Membuang darah kotor atau toksin melalui darah haid.

5. Menstabil hormon kewanitaan dlm badan-mencantikan kulit.

6. Melancarkan aturan haid setiap bulan.

7. Melancarkan perjalanan darah.

8. Melawaskan pembuangan air besar

9. Kawal kolesterol dalam darah

10. Mencantik dan menegang payu dara

11. Menambah tenaga

12. Menurunkan dan mengawal berat badan

13.Awet muda.

HARGA 1 BOTOL : RM 15.00

1 BOTOL - 21 BIJI MAAJUN (MAKAN SELAMA 21 HARI)

TEL/SMS HUBUNGI : 017 2821853 Ada soalan boleh la chat kat chatbox kat sebelah kanan BLOG ni..

Amaran :

1. Tidak baik untuk ibu mengandung.

2. Hanya untuk wanita 18 tahun keatas.

PIL PERANCANG KELUARGA /KECANTIKAN/KESIHATAN DAN AWET MUDA

MAB adalah produk tradisional yang dibuat dari herba, rempah ratus dan madu. Kegunaan MAB pada asasnya adalah untuk family planning, walaubagaimana pun MAB juga bertindak sebagai ubat Multi-purpose (pelbagai tujuan) dalam penjagaan kesihatan dalaman/kecantikan wanita terutama bagi yang telah berumahtangga.MAB boleh diambil oleh mereka yang berumur 18tahun keatas,berkahwin/belum berkahwin dan warga emas.

saya ingin memperkenalkan kepada anda semua, bahawa terdapat produk yang sangat bagus untuk merancang keluarga. Dengan perbelanjaan sebanyak RM15.00 sebulan anda boleh menghasilkan kesihatan yang baik, tiada apa-apa risiko untuk kesan jangkamasa panjang.Jika berhajat merancang keluarga cara tradisional cubalah MAB.Kejayaannya adalah 100% dengan syarat mengikut disiplin makan yang betul.



LAIN-LAIN KEGUNAAN MAB

Secara ringkas lain-lain kegunaan MAB seperti mana yang dimaksudkan sebagai ubat pelbagai guna (multi-purpose).

1. Melambatkan Proses Monopouse/Mengembalikan haid Orang Yang Telah Monopouse

Dengan mengamalkan MAB, anda tidak akan monopouse dalam usia terlalu awal iaitu sekitar 40an. Biasanya hormon kewanitaan dikeluarkan otak kita dengan aktif pada usia remaja sehinggalah ke usia 30an. Disebabkan faktor usia, stress dan tekanan hidup, otak kita menjadi kurang berkeupayaan merembeskan hormon tersebut untuk badan. Jika masalah ini tidak diatasi dengan baik, kita akan menjadi cepat tua dan akhirnya mempercepatkan kita manopouse terlalu awal. Keadaan ini menimbulkan kesan yang tidak baik dalam hubungan rumahtangga. Hubungan seksual suami isteri juga menjadi tidak harmoni disebabkan oleh faktor tersebut. Insyaalah dengan mengamalkan MAB, masalah tersebut dapat diatasi dengan baik.

2. MAB Ikhtiar Untuk Dapat Anak

Biasanya orang yang memounyai masalah period/senggugut adalah sukar untuk mengandung. Berkemungkinan orang seperti ini mempunyai masalah dalaman pada peranakan seperti blocking pada peranakan seperti darah haid tidak keluar habis/keputihan. Dengan mengamalkan MAB, ianya akan mengeluarkan kembali darah period lama (berwarna coklat) dan lemak putih (keputihan) yang bertindak sebagai pencuci peranakan supaya proses perjalanan sperma lelaki tidak tersekat seterusnya tempoh persenyawaan dengan ovum terjadi dengan lebih cepat. Dengan itu proses penghamilan dapat diikhtiarkan dengan pengambilan MAB. Penggunaan selama 6 bulan. 3 bulan membersihkan darah kotor yang tersumbat dan 3 bulan seterusnya untuk mencantikkan peranakan..


3. Sesuai Bagi Perempuan Berumur/Warga Emas

MAB bukan sahaja untuk wanita muda, malah ianya juga sesuai untuk warga emas yang berusia 50an keatas. Walaupun tidak dapat mengembalikan haid semula tetapi tetap mendapat khasiatnya seperti melancarkan perjalanan darah, memberi tenaga, lawas pembuangan, mengahilangkan kebas-kebas kaki tangan dan sebagainya.

Sunday, July 25, 2010

Maajun Anggun Bistari

Maajun Anggun Bistari

1 comment: